Rekrutacja-informacje dla kandydatów
INFORMACJE DLA KANDYDATÓW
na rok szkolny 2021/2022
TERMIN REKRUTACJI:
- MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW NA ROK SZKOLNY 2021/2022 ROZPOCZNIE SIĘ 1.06.2021 r. I POTRWA DO 30.06.2021 r.
- Po pomyślnym przebiegu rekrutacji Kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie oraz poproszeni o wpłatę bezzwrotnego wpisowego w wysokości 100 zł na poczet wrześniowej opłaty za Bursę (na Konto podane na stronie internetowej Bursy)
- Osoby, które nie zostaną przyjęte, będą wpisane na listę rezerwową.
- Wychowankowie, którzy z różnych względów zrezygnują z miejsca w Bursie, zobowiązani są do niezwłocznego poinformowania o tym dyrekcję placówki; ich miejsca zostaną wówczas przyznane Kandydatom z listy rezerwowej.
- Wszelkie pytania prosimy kierować drogą mailową lub telefonicznie.
PRZEBIEG REKRUTACJI:
- Rodzice zgłaszają chęć przyjęcia dziecka do Bursy poprzez wypełnienie dokumentów, możliwych do pobrania na stronie internetowej placówki w zakładce REKRUTACJA (podanie, kwestionariusz osobowy ze zdjęciem)
- Komisja Rekrutacyjna rozpatruje podania oraz Kwestionariusze Osobowe kandydatów i podejmuje decyzję o przyjęciu do Bursy. Wcześniej o. Dyrektor może także poprosić kandydata na rozmowę kwalifikacyjną.
ZAKWATEROWANIE:
Odbędzie się 31.08.2021 r. w godz. od 12.00 do 20.00
Przy zakwaterowaniu każdy mieszkaniec Bursy musi mieć ze sobą:
– własną pościel: tj. poduszkę, kołdrę, poszewki, prześcieradło,
– koc/narzutę do przykrycia łóżka,
– ręczniki oraz środki do higieny osobistej,
– lampkę na biurko, latarkę,
– obuwie zamienne – pantofle oraz klapki pod prysznic.
31.08.2021 r. o godz. 14.00, 16.00 i 18.00 odbędą się obowiązkowe spotkania informacyjno-organizacyjne z rodzicami/opiekunami Wychowanków.
Wszelkie pytania dotyczące możliwości zamieszkania w Bursie można uzyskać pod numerem tel. 797 907 625
(p. Agata) lub kierować na adres mailowy: agata.milej@silesius.org.pl lub bursasilesius@jezuici.pl